Wykonawca zapewnia w placówce nadzór dostosowany do wielkości obiektu i zakresu usługi złożony z Kierownika i Brygadzistów. Ich rolą jest bezpośredni nadzór nad pracą personelu wykonawcy, zapewnienie im koniecznych zasobów: narzędzi, środków , sprzętu , maszyny i urządzenia, środków i ubrań ochronnych oraz roboczych, przeprowadzanie szkoleń i stałe podnoszenie poziomu ich wiedzy i umiejętności , zapewnienie przestrzegania wszystkich procedur i wymagań klienta, placówek ochrony zdrowia, BHP oraz innych standardów realizacji usług, a także stały kontakt i współpracę z klientem oraz kontrole jakości. Pracownicy są wyposażeni w terminale z aplikacją mobilną za pomocą której mają przydzielane zadania. Aplikacja służy również do kontroli i dokumentowania postępu realizacji tych zadań przez pracowników. Do aplikacji mają też dostęp przedstawiciele klienta - w celu kontroli wykonania zadań i bieżącej komunikacji z wykonawcą , zgłaszania potrzeby realizacji zadań cyklicznych albo zdarzeń nagłych - zadań awaryjnych do pilnego wykonania itd. System zapewnia codzienny , bieżący nadzór nad wszystkimi zasobami do wykonania usługi (pracownicy, materiały i narzędzia) oraz nad wykonywanymi zadaniami. Taki elektroniczny system zastępuje też dotychczasowe karty kontroli procesów. Pozwala na wygenerowanie szeregu raportów bieżących i w ujęciu historycznym o realizacji usługi na poszczególnych odcinkach i w całej placówce ochrony zdrowia. Pomaga zarządzać zadaniami wynikającymi z codziennego planu pracy, ale i zlecać i kontrolować zadania nagłe, nieprzewidziane , szybko i sprawnie reagować na bieżące potrzeby klienta.